Followers

Monday, January 24, 2011

macam2 ragam~

Penat sangat2 cz tiap mggu ada class..tp aku msti bpegang pada janji sem ni aku nk wat tbaik dri sblumnya..sbb sblumnya aku lgsg x pegang buku..x baca apa pon..sem lepas mgajar aku erti penat baca and da result hampeh..pelik benor..ble aku study result hampeh..ble x study..result cool..huhu..mybe faktor tension jugak kot..so azam tahun ni nk wat tbaik..

penat dgr mak bleter..padahal xde bnde pe2 pon..smlm blik umah smpai kui 10 mlm..sbb tggu abh blik keje dkat sejam x kuar2..mak bley gelak ble kami smpai umah..dy borink la tuh xde bnde kat umah sbb tv rosak kene kilat..xpa la hujung bulan ni ida repair tv yer..nk bli x mampu..sbb abah nk lcd skrin..huhu..

hujung bulan ni : yuran 1100 ++ , laptop repair entah kene bpe mybe 200++, tv repair pon x taw bpe..adoi byknye blnja...bajet mkanan kucing aje dah 300..wahai kucingku..doakan la akakmu ini murah rezeki..bley la korg dpt makanan tiap 3 ari skali,...ni dpt bg 2 ari skali je..blik je..trus miow2 minta mkn...kucing pon dah 20 ++ ekor..hukhuk..ni branak pulak 4 ekor..kucing tbuang kutip pon kat umah dah ada 2 ekor.. si princess n puteri..princess blagak yer..xpe akak ada puteri..manja jer..heh..gmbr akan diupload yer..

study: slamat de si dia utk aku kongsi study2..dy ajar aku mcm mne nk jwb subject law..thanks b.. ada kwn2 yg x kedekut ilmu... happy sgt..

keje : busy busy busy..wlpon tiap2 ari wat mcm x busy je..pening kepala deng klu ttibe ada org yg x faham bahasa mengilai dkat meja keje aku..adus..tlg la...if u want to make payment..just paid~!..x payah nk byk mulut k! aku harap dpt keje tmpat len...amin... x mau keje sni tension~!

sabtu bru ni..singgah umah min sbb dy siap lambat..jnji kui bpe bgun time aku smpai..ritu tggu 2 jam kat kedai mamak..mama dy ckp..sha yg kali klu kuar trus je dtg umah..@ call mak cik..biar mak cik gerak trus dy...haha..padan muka min..bluwek ;p.. tue ar mama u dah ckp ubah prgai tuh..mama ckp u suka ek nk buli i..hehe..dpt lampu hijau taw...n pujian tudung..
padahal pkai lawa tuh sje je nk tjuk kat u..heh..sbb u jrg jmpa i skrunk..heh

tp aku mmg mls nk bdressup2 ni..rimas..sbb ble nk smyg jenuh amik mse lama utk pkai blik shawl n siap..heh..tp ble mood ok xpe gak..haha ;p

entry akan disambung sbb nk siapkan keje ni..haha..mgular keje jap..

2 comments:

Unknown said...

itulah namanya kahidupan scha, banyak ragam sebab banyak mkn garam sbb tu kene darah tinggi hehe :p

ibu bapa mmg suka berleter sbb dorang prihatin & risau keadaan anak2 dorang yg degil cam scha tu..hehe gurau :p

apa pun semester kali ni kita study group awal2 ya..err test Law nnti aku nk tiru boleh ke?hehe :p

Shasha Dandelion said...

tue ar t ramai org darah tggi..tp klu kita slalu g exercise mcm ko msti xde kan..;p

mak aku mmg mcm tu..dy borink duk umah sorg2..kdg2 g kuar ngn min pon aku bwk dy..=)

bab degil x bley kata pa..saya memang seorg yg degil..heh ;p

study group awal2 mmg buat...tp bab tiru ni..bukan kah aku sptutnya tiru ko ke? heh