Followers

Tuesday, January 18, 2011

rindu smkk~


teringat zaman sekolah2 dlu...aku keciknyer..x disangka masa dah begitu pantas..upanya skrunk umur aku dah nk msuk 23..so fast rite?..aku rindu kenangan di sekolah..mcm2 ragam..aku rindu nk ponteng sekolah..aku rindu nk mkn keropok lekor kat kantin sekolah..aku rindu nk lepak tepi parit dgn kwn2 aku..yg skrunk msing2 ada haluan sndiri..ada dah kwen..ada yg da tunang..aku mybe bakal myusul..tp kenangan di sekolah x dpt aku bygkan.. aku harap kita akan jmpa di reunion nnty..jgn buat lama lama sgt..sblum smua perut mbuncit..haha =p

aku rindu nk g bsukan..nk dptkan pingat lagi..nk kmpul byk2..heee..
tp npe skrunk mls gler nk bsukan..
aku rindu nk swimming lagi...nk selam..aku rindu...
aku rindu nk karoake...

aku rindu zaman smkk dlu...

No comments: