Followers

Monday, August 6, 2012

Berbuka puasa di surau~

salam,

pertama kali aku g surau x dpt solat..g berbuka puasa jer..ni gara2 en bakal suami la ni..igtkan nk g bazaar selepas keje part time..trus dy bwk g surau..dy kata x yah membazir..memang kene la..pkai jubah kan bukan suar jean..segan la kan dtg utk mkn jer..slamat mama dy n auntie jun n hana ada..ada la peneman xde la segan..lepas azan je smua minum n mkn kuih muih..trus g smyg mgrib..aku dapat mendengar bait2 ayat yg dialunkan imam..imam tu tunang aku sendiri..sedap gak dy bwk alunan ayat2 suci ALLAH~..tkedu aku..duduk di situ untuk mkn jer..kan bgus aku boleh puasa..lepas solat mgrib bru makan nasi..wah lauk bukan main sedap lagi...mknan ala kampung..ulam..ikan bakar..n lain2..hah tp today aku da bley puasa..heh..

sejak2 buat part time ni jrg skali nk berbuka puasa kat umah..semua blik lambat..tp ble smua ada kat umah..mak siap masak ikan bakar la apa la..mcm mknan raja je..al maklumlah sbtu ahad je dpt berbuka skali..

YA ALLAH kau permudahkan segalanya untuk aku..

No comments: