Followers

Thursday, February 10, 2011

aishiteru

semalam~
kak sue kwn si dy say tahniah..
cz about our xxxx
sedangkan aku masih buntu dalam syuman..
byk yg perlu dilakukan..argh..ttibe rse x mau xxxx ag..huhu
ble makin dekat makin byk dugaan dtg..
but he always say that aku sorg je yg faham dy..

before CNY~
auntie dy tnya soal kami..
auntie aku tnya soal kami..
jwpan dy as soon as money enough..
jwpan mama dy coming soon..
jwpan aku..blur tsenyum mnakutkan..huhu
jwpan mak praktis smua..blajar smua t sng..
jwpan abah..diam utk mlepaskan anak ksygan dy..

after CNY~
my best friend ethelynn win win will marry soon..
fadzilah pon bulan 6 ni..ely bulan 3..
pali pon dah kwen tp knduri bulan 6..
megat pon nk kwen..yana kecik pon nk kwen..
jazz dayne pon bakal..ramainye kwn aku yg lain pon
smua kwen muda..huh..
tp aku plak mnakutkan ttibe..

mybe sbb faktor aku jge baby kimie ni..
penat stiap mlm blum hilang...merenget minta susu..jdi ibu angkat dy..
penat smpai aku xde mse nk study..dgn keje ag..
kemas umah lak stiap ari..jge kucing ag..
letih bangat..siap aku ckp dgn my B..
"b t kwen rse takut plak nk dpt baby..haha..penat.."
bley plak aku ckp cmtu..wlpon aku suka jge baby..
pgorbanan ibu besar kan
ttibe tringat mak mse dlu2 jge aku xde pon dy mrungut..
mak ckp pon mse aku ckp letih jge kimie..tp still happy..
mak kata praktis..hah bru taw jge anak mcm mne..
all aku buat klu adik aku xde..da mcm anak aku plak..

utk smue psangan di dunia ni..
aku akan doakan kalian..
semoga mengecapi kebahgiaan..
terima kasih di atas sgala kejadian..fitnah..dugaan..perpisahan..
kerana pgalaman itu..
telah membuat aku tsnyum ari ini..
terima kasih kepada x x x x aku..
maafkan aku..
doakan aku juga yer..

esok..nk g bukit tggi..bjln2 ag..smpai ahad..
luangkan masa ag dgn family sblum mnjejak kaki ke alaf baru..huhu

No comments: