Followers

Tuesday, August 24, 2010

part of my life today..

aku dapat tawaran kerja..
igt mmg nk chow keje skrunk..
tp disebabkan rse belas kasihan..aku masih stay disini..
huhu..

tp start from sept'10..gaji aku akan dinaikkan..
padahal haty ini tidak lagi ditmpat keje ini..
pening kepala fkir..last2 aku diam mbisu..

ahad lepas aku t'bantai kete kakak ni..
sbb dy brek mgejut..abis aku bantai..
gaji bulan ini..telah di abiskan utk kerete waja dy..
malangnye..tp my hubby ckp..dy tmbh..aduyaii..
tharunya i...sedey pon ada..
b byk bntu i..

dlm aty x nk bwk kete besar dah..kete waja pon da ckup besar bg aku..
tp abah suh amik waja..huhu
jnji pas ni..insyaAllah klu de rezeki..
hubby bg i satu kereta ok!..
nak toyota camry ckup..hahhaa (aik besar ag dri waja)
hntaran yer..haha
(klu la bisnes dy mnjadi)
semuanya juga milik aku...waawa

raya tahun ni...aku nak blik penang...
c-hubby ku ikut skali..bjmpa chaq dah ku n chaq mie ku..
yg pling super antara smua autie..
heh..

badanku masih lemah..
trasa berat kepala ini..
kuatkan bdn ini yer..hu2

thanks c-hubby azmin..
kau byk beri tjuk ajar
apa yg aku x taw..
kau layan dgn sabar..hu3
aku suka ble kau pegang dagu ku..
b'tapa btuahnya aku
mjadi org pertama dalam hidup kamu..
tiada apa yg perlu ku ragu

tetapi maafkan aku..
n terima kasih kerana mahu menerima aku seadanya
sama-sama kita bdoa k..
insyaALLAH..




2 comments:

wh0se said...

macam2 kan perkara yang boleh berlaku kepada kita...
padahal kita tak duga pn..
Tuhan bagi kita rezeki...
n Tuhan boleh tarik rezeki tu bila2 masa sahaja....

scha said...

btul2...n sbb tu la kita kene bsyukur dgn apa yg ALLAH berikan..

kita x duga n x minta kita susah..tp dugaan itu la sering dtg...

Allah x kan mguji pada org yg x mampu hadapi dugaanNYA...