Followers

Saturday, July 10, 2010

Thanks ALLAH

thanks Allah
kau telah beri cahaya dalam familyku..
doa aku telah t'makbul...aku b'syukur sgt..,
kami telah bsatu akhirnya..

ya Allah,
kau ampuni la dosaku sblum ini..
aku tahu aku tidak sebaik perempuan yg solehah..
tapi aku ingin mencari kesempurnaan

for Noor A.A.H & A.F.A.H...
aku minta maaf kalau aku pernah membuat hati korg sakit..
aku x terniat nk wat cmtue..mybe perasaan mrh,cmburu,thina..
maafkan aku..semoga korg ke jinjang pelamin..

azmin..
thanks cz hadir dlm hidup ini..
aku b'terima kasih kepada A.F.A.H
kerana peristiwa lepas aku dpt temui kau..
thanks cz slalu beri pedoman,sokongan n semua la..=)

kepada sesiapa la..aku mmg seorg yg suka mluahkan perasaan
tpulang la korg nk nilai aku mcm mne...
skurgnya aku cuba utk pebaiki diri ini..

byk bnde aku belajar..
utk pebaikikan diri aku ni..

sorry all klu aku pernah mlakukan kesilapan
aku just nk cri ketenangan je
btul ckp my hubby..
kasih ALLAH lebih bernilai
dri semua...

No comments: