Followers

Wednesday, July 14, 2010

lalala..nothing!

Semalam,
bila dy ingin hadiahkan aku hset bru...aku tolak..ckup la skadar apa yg dy sudah bg..
aku x perlukan ape..tahun lepas aku dapat spek mata jenama soda..ngn cincin emas putih..tahun ni aku x nk ape2..ckup skadar dy ada dgn aku time susah @ sng..
smlm buat aku tharu..wlpon birthday aku sudah lepas...dy buat party utk aku pon da ckup kat bgunan mxm..

thanks b..always ada ngn i..wlpon i susah..u always make me smile..wlpon aku tjatuh...u always help me to stand up..ble aku rse payah..u always give your shoulder to cry on...now i'm really miss u..semenjak i ulang alik dri rumah mak abah..i miss u a lot..rutin hari da xde..rse nk nges pon ada..sob..sob....

dalam hidup ni...ape yg telah aku lalui skrunk...hubby slalu ckp..hnya DIA tepat kita mgadu...dan pada DIA juga aku slalu mgadu..thanks ALLAH cz make my family happy..

No comments: