Followers

Sunday, April 3, 2016

Syurgaku disini

Tahun ini tahun aku menjadi superwoman..menjadi serba boleh untuk anak-anak dan suamiku..
Alhamdulillah yang tidak terhingga aku dianugerahkan 2 cahaya mata gugirl..tahun ni sorg nak masuk 3 tahun..dan sorg lagi dah 1 tahun.
Terlalu banyak memori sampai aku x larat untuk capture setiap satu..semuanya tersemat dalam fikiran dan hati ini..
Anak keduaku kembar...yang hidup hanya seorang sahaja..mungkin itu la rezekiku..
Aku teringin nak dapat kembar Allah hadiahkan kepadaku..perasaan ketika mengandung walaupon zahirnya aku tak tahu yang aku kembar..naluri aku mengatakan aku kembar..masuk keluar hospital..masih tidak mengetahuinya secara fizikalnya..lepas 44 hari pantang kuar kembar aufaa yang tidak menjadi tu..betapa besar sungguh rahmatMu Allah..
Dan aku redha..menjaga dua anak kecilku pon membuat ia seperti kembar..penat yang aku mengeluh yang tidak patut aku mengeluh.mereka adalah anak syurgaMu Allah..maafkan aku...tiap kali aku penat termarah anak syurga ini..kemudiannya menitis air mata kerana marah tanpa sebab..besar kan menjadi seorang mama.. mungkin ini lah sebab kenapa hanya 2 dan bukan 3..mungkin bila aku lebih kuat Allah akan hadiahkan aku lagi anak kembar.
Mama sayang abi Mohd Azmin Saberi
Mama sayang Nur Syarha Imani
Mama sayang Nur Aufaa Imani

No comments: