Followers

Tuesday, October 23, 2012

cintaku tiada bertepi~~~

cintaku tiada bertepi..tidak dapat digambar kerana cinta itu tidak perlu diucap melalui kata2~ sha

inilah ayat tiba2 yang dtg ke benak hatiku..

lama tidak berkata-kata melalui hati yg tulus mulus ni..

resah hati makin hari makin mendatang...

persiapan pernikahan entah apa yg aku fkir hingga rse adeh cepat la masa berlalu..pening da memikirkan keadaan yang kelam kabut sket ni..

ermmm penat oo penat cari duet...mengeluh di pagi hening ini..merenung masa lalu yang penuh dgn ranjau yg bduri..

siapa tidak seronok kalau makin dekat dgn hari yang dinanti..hajat dan doa ni lah slalu aku harapkan..mempunyai ikatan yg suci..cintakan aku kepadamu YA ALLAH..

maafkan kisah lampauku yg tidak dapat digambar oleh mata hati kalian.. setiap org ada rahsia mereka tersendiri..aku b'syukur mendapat seorg lelaki yang stiasa ada dgnku..

xdpt nk digambarkan ingin b'terima kasih kepada dunia ini yg penuh pacaroba hidup ini..kerana kerana life sedemikian aku bertemu dgn seorg yg mampu membimbingku..

pelik tp ajaib..itulah percintaan kami yang tidak mampu nk diceritakan kenapa aku boleh suka kat mamat sorg ni..dy bukan la lelaki idaman malaya...bukan juga lelaki yang boleh dibandingkan dgn sesiapa..tetapi dy lelaki yg unik entah x dpt nk ceritakan dy itu siapa..kerana dy itu hanya la hamba ALLAH..yg punyai kekurangan jua..tetapi aku syg dy..dy membuat aku lebih syg kepadaMU..

baju nikah otw..x sabar mcm mne rupanya baju yg ditempah itu...teruja untuk memakainya serba putih di majlis pernikahanku nnty..

baju sanding pon blum siap lagi..mcm mne la rupa aku nnty...ha ha..elok ke memakai bju gabungan dua wrna itu..adeh hati sungguh2 teruja..

kad ooo kad....ble la nk g cari...masa tidak m'cukupi...YA ALLAH permudahkan segalanya..amin

harap wedding planner sy memberi yg terbaik...>_< ^^,

p/s : kalau ada info ttg kad sila inform ya...

No comments: