Followers

Wednesday, February 22, 2012

Perubahan demi perubahan

Assalamualaikum..

aku wanita biasa yang sentiasa ingin cantik dimata semua..aku wanita biasa yg sentiasa cemburu dengan kecantikkan para wanita di sekelilingiku..apa yg aku telah pelajari dan banyak benda yang en tunang saya membetulkan secara baik iaitu dengan cara ia menegur.

Dalam erti kata lain wanita seperti aku tidak mungkin mempunyai lelaki seperti dia..yang banyak membantu aku tentang hukum dan agama..tentang isu-isu agama..we are still learning but bila b'cakap ttg agama..dia petah b'ckp..aku t'kelu m'dgr butir2 bicara..(nanti awak ajar saya k..) itu je mampu ku ungkapkan..kedilnya aku dimata mu YA ALLAH..terima kasih kau hadirkan lelaki seperti dia dalam hidup aku..permudahkan jalan kami Ya ALLAH..

Dahulu mungkin aku malu b'tanya @ b'bcg soal agama, mgaji n mcm2..tp kini aku sering b'tnya itu ini..salahke btui ke..Ya ALLAH kau peliharai la bakal suamiku yang akan membimbingku ke jlnmu YA ALLAH..

maafkan saya, awak! saya tidak begitu sempurna..bimbinglah saya ye..terima kasih awak! ^__^
saya masih perbaiki diri yang serba kekurangan~ 

p/s : Adalah lebih baik memiliki wajah yang hodoh dari lidah yang hodoh kerana wajah yang hodoh tidak mungkin boleh menyakiti hati orang lain tetapi lidah yang hodoh boleh mengeluarkan kata kata yang melukakan

No comments: