Followers

Monday, October 31, 2011

menyendiri lagi~

bila kita kata masa ni la kita mengenal mcm2 dugaan..ya..aku tgh merasa..sometime make me feel like dying.. x tau nk habaq cm mana...terasa lagu dadali~disaaat aku mencintai dirimu..terasa di dada bdebar2..adeh..perasaan apakah ini..kdg2 ada lagu cinta monyet..adeh lagi gapla x tau nk habaq lagu mana..huhu..

ada hati x tahu nk feel cmmana..ada mata x tau nk lihat dri mana..ada rasa x tahu nk bg perasa apa..klu la dunia ni sng je...aku happy tguk kwn2 ku makin hari makin gumbira...sudah lama aku x rasa aty ini mcm ni..how to explain i do know...

azmin: i miss u a lot..rindu banget kamu..rindu masa 1st time i meet u..rindu masa zaman gila2..haha..rindu snap picture with u..but now u seyes banget..jmpa pon amat la sukar..

now: aty aku gelisah..lama aku x rasa cmni..how do i do..YA ALLAH..smoga tiada pe yg buruk blaku di sekelilingiku..amin~

kak yati,najla,nadia,adik aku,kazen aku,kwn2 ku..: mereka kebanykkan da nk convo n sudah convo...aku je masih blari tkejar2 sgulung diploma..but aku bangga cz dpt btahan shingga kini..wlpon aku still keje aku still ley jugak amik masa utuk study..hopefully aku pon akan dpt convo mcm diorg gak..congrat ya..! flowers for u all..----------(@

No comments: