Followers

Monday, July 18, 2011

Fuh~~(^^,)

lega gile2...discussion group /presentation 1 dah berakhir..tggu next seminar plak utk presentation 2..lega sgt2..mcm nk luruh jntung je..mynyi bley plak nek atas pentas..ble suh wat presentation tketar2 kan..haha..n lega juga asg 2 macro dpt siap..2ari x tido..terima kasih kat adik aku la..bakal farmasi tu..bg ubat vitamin smpai aku x mgatok lgsg..n rse bdn btenaga...1biji je shari multivitamin..macro asg 1 aku dpt full mark 20/20..dpt lagi kalahkan iman yg dpt 19/20..he he..yep aku akui bila subject yg ada mgira..i'm the best..tp x bmakna kwn2 aku yg x reti tu x ley wat..korg kene usaha lagi..mcm math..meh dtg sni aku ajarkan..;D love to teach..sorry ar klu aku ajar garang..aku mmg cmtu..bukan korg x kenal aku..t aku sediakan paper work utk korg k yg korg minta tu..zakuan,ema n yg lain...aku doakan kamu lepas semua kali ni..

nk kata bnde mgira i'm the best..aku juga ada kelemahan iaitu subject membaca..x taw npe mls sungguh nk baca..tmbh2 subject politik la..law la..bce je tido..tido je bce..haha..smpai minta tok guru my hubby ler tlg explain psai subject law..dy kan study law..so i think easy la klu nk saman org ni..haha..try to be LAWYER? loya buruk bley la..hahaha..;D

smlm dy selesai membeli cincin untuk aku dgn mama dy..n mama dy siap tnya dy suh dy jadi iman utk solat terawih di surau yg bapak dy uruskan tu..dy tnya pdapat aku..so aku just ckp..ok la klu u free..lagipon bukan ada kelas pon lepas keje..ot kat tmpat keje pon dibekukan nnty..so buat la dpt pahala lagi kan..

smlm zakuan bg aku borang mgaji..nk mgaji lebih lancar..yg min plak tgh blajar mgaji cara lagu..sedap je dy mgaji..b ajar i taw..tenkiu b..............luv u..~!*_*

No comments: