Followers

Thursday, April 7, 2011

Digigit~!



~HOT FM~
Digigit oleh apa pon yg mnggalkan kesan

teringat masa aku form 4..aku digeget oleh lipan bara di jari kedua kaki sebelahan ibu jari..hnya ALLAH je tahu b'tapa sakitnya time tue..mse tue di tempat kantin sekolah rendah yg family aku usahakan..kawasan sekolah tu mmg kawasan hutan..mmg byk la serangga yg pelik2..ble mse dy muncul pon aku x tawu.. masa tkene tue kaki aku x bley jalan..masa tu time malam la...adik aku dgn spantas kilat amik getah ikat tu..p lilit jari kaki aku yg tkene tu..takut bisa merebak ke tempat lain..tp sakit yg tramat sgt..secepatnya bapak aku bwk g klinik bdekatan..lagipon dah malam..mmg susah la klinik nk buka kan..tmbh2 kwsan kat KULIM jer..lain la klu penang ke kl ke..

selamat ada satu klinik buka..g sne doctor pon kelam kabut merawat aku..kene injection 2 kali..lepas tu dpt la mc byk ari..tp mse nk pulih keadaan aku blik tu..mmg jari tu je biru sblum merebak kt tmpat len..n ble aku dah bley g sekolah jari aku lembik...seyes lembik gler..mcm xde isi n tulang je kat jari kaki yg tkene tu..tue la 1st time aku kene lipan..tp bukan lipan biasa..lipan bara wrna coklat..lebih kurg mcm lipan yg kat bwh ni..tp last2 kejadian ritu lipan ni mmg dah kene lunyai dgn bapak aku...

p/s : so klu korg prnh tkene bru tahu mcm mne rse sakit sgt tuh..

3 comments:

HARITH ISKANDAR said...

siannn dia kene gigit lipan.mujur kene lipan aje..kalau ular tak tau lah jadik mcm mane..tp kalau termimpi ular gigit best jugak scha :p ..sure ade org masuk minang nyer kan kan kan..hehehe

Alischa Othman said...

i pena rasa memang terasa bisa ya allah hanya tuhan je yang tahu.i baru je kena sabtu lepas.memang lembik habis sekarang ni.macam orang oku pn ad skg nih.heh

scha said...

bru kene ek...hope cepat sihat..mmg akan rasa lembik tmbh2 tmpat yg tkena tu...sakit gila kan..;D